breadcrumbs_revolution_theme

Ви маєте можливість оплатити будь яким зручним для вас способомПриймаємо різні способи оплати.

У Вас є можливість оплатити будь яким зручним для Вас способом:
• самовивіз зі складу Львова з оплатою готівкою
• поповнення карткового рахунку ПриватБанк
• накладним платежем у відділенні Нової Пошти, Інтайм 
• платіжною карткою Visa i MasterCard (LiqPay) замовивши товар на сайті через кошик.
• оплата по перерахунку
• онлайн оплата частинами від Приват Банк
• на картку Monobank
• розстрочка від Monobank


Оплачуйте будь яким зручним вам способомДоставка товарів.

• Доставка обладнання відбувається наступного робочого дня після узгодження замовлення (або по домовленості, якщо товар купується під замовлення)
• Відправляємо поштовими службами Нова Пошта, Інтайм, МістЕкспрес у відділення чи по адресі
• Можливість самовивозу товару з м. Львів
• Доставляємо товар кур'єром у м. Львів
• Доставка зазвичай займає не більше 2-3х робочих днів, все залежить від перевізника і наявності на складі. Доставка в Київ може зайняти 1 день. До інших великих міст 2-3 дні. Орієнтовну дату доставки у Ваше місто Ви завжди можете прослідкувати за номером накладної за цим посиланням: https://novaposhta.ua/ Вартість доставки кожного товару індивідуальна. Враховуються вага та розмір пристрою, куди їде, та чи є зворотна доставка і яка її сума.

Якісні Нові та БУ велосипедиРезервуйте товар

Надаємо можливість зарезервувати товар від 2 - 14 днів, якщо у Вас немає можливості оплатити одразу.


Гарантія на товар

Гарантійний лист вкладається в коробку з товаром та разом відправляється в комплекті. Якщо ви виявили несправність товару, то в першу чергу зв'яжіться з нами для узгодження всіх процедур, повідомте нас про помилку, після чого ми надамо адресу, куди потрібно доставити товар для гарантійного обслуговування. Обов'язково вкладіть гарантійний лист в коробку з приладом. Під час гарантійного терміну, ремонт товару проводиться за рахунок нашої компанії, якщо ж поломка сталася по причині неправильної експлуатації товару, товар ремонтується за рахунок клієнта. Під час ремонтних робіт ми будемо повідомляти вас про хід ремонту, та скажемо строки ремонту.


Повернення товару або обмін

Для повернення нам товару, ви повинні нас повідомити про бажання повернути товар, а також вказати причину повернення. Якщо повернення товару можливе, то він відправляється в сервісний відділ для перевірки на наявність пошкоджень, після чого ми узгоджуємо спосіб повернення коштів і повертаємо кошти.
Якщо ж ви хочете обміняти товар на інший, то процедура повернення буде проводитись аналогічно як і процедура повернення товару, тільки замість повернення коштів - ми вишлемо інший товар з оплатою або поверненням різниці вартості товарів.
 Вартість доставки за повернення чи обмін оплачується замовником.

Оплачуйте будь яким зручним вам способомМе потребуємо повної передоплати.

У Вас є можливість оплатити за товар при отриманні у відділенні Нової Пошти!