breadcrumbs_revolution_theme

Як мені зробити замовлення?

• Оберіть товар що вас найбільше зацікавив і натисніть кнопку «Купити». Далі перейдіть до Кошика та натисніть кнопку оформлення купівлі. Заповніть форму і очікуйте дзвінок нашого менеджера. Найближчим часом з Вами зв’яжуться для підтвердження замовлення.  

• Також можна замовити дзвінок на сайті, натиснувши відповідну іконку або надіслати нам лист на пошту.

• Зателефонуйте нам - ми приймемо замовлення по телефону


Як визначити, який товар мені найбільше підійде?

• Для початку визначиться з типом товару. У нас достатньо багато інформації на сайті, за допомогою якої ви зможете швидко визначитись.

• Ми знімаємо відеоогляди та порівняльні відео, пишемо статті до кожної групи товарів

• Якщо ви все таки вагаєтесь - то просто замовте дзвінок на сайті - наші менеджери допоможуть підібрати товар саме під ваші потреби 


Що робити коли товару немає в наявності?

Зазвичайт товар можна замовити, і коли він прибуде до нас на склад - ми вам зателефонуємо. Вам достатньо написати нам, зателефонувати, або замовити дзвінок на сайті, і менеджер нашого магазину зробить для вас резервацію. Ми повідомимо Вам про терміни доставки обраного товару. Товар також можна оплатити наперед або зарезервувати.


Якими способами можна розрахуватись і як проходить доставка, терміни, вартість? 

Детальна інформація про оплату товару, резервацію знаходиться на цій сторінці: https://maxton.com.ua/oplana_dostavka


Де знаходиться Ваш магазин і який графік роботи?

Всі дані стосовно графіку роботи і локацію нашого магазину ви можете дізнатись на сторінці контаків: https://maxton.com.ua/contacts


Мене можуть проконсольтувати стосовно вибору товару?

Так, наші продавці добре розуміються в специфіці товарів на сайті maxton.com.ua і з радістю дадуть відповідь на всі Ваші запитання. Ми зробимо прорахунок і визначимо найкращий варіант, саме у Вашій ситуації.


Чи можливий обмін товару або його повернення?

Так, можливий. Протягом 14-ти днів з моменту покупки, Ви можете повернути товар або обміняти на інший такий, або іншу модель. Якщо модель дорожча, Вам необхідно буде доплатити невистачаючу суму. Якщо модель дешевша, то Ми повернемо Вам різницю. Товар підлягає обміну якщо:

Товар не був у використанні і повністю збережений його товарний вигляд(відсутні подряпини, потертості та інші пошкодження. Також повинна бути збережена повна комплектація товару, його упаковка та її цілісність. На своїх місцях повинні бути заводські маркування та ярлики. Також повинна бути вся необхідна документація(інструкції, гарантійний талон, чек)

Якщо товар працює некоректно або не працює зовсім, то повернення чи обмін проводиться тільки після діагностики приладу у нашому сервісному центрі.


Що робити якщо під час розпаковки товару були виявлені дефекти чи несправності?

Отримуючи товар на пошті - обов'язково оглядайте його - працівники пошти повинні надати вам таку можливість. У разі виявлення несправностей - обов'язково зателефонуйте нам для узгодження подальших дій. Часто буває що люди неправильно включають прилад - із за чого складається враження що він не справний.


Якщо пристрій працює некоректно, а термін гарантії ще не вийшов / вийшов?

У нас є свій сервісний центр, тому сміло можете звертатись до нас, незалежно, чи це гарантійний випадок, чи ні.

Ми допоможемо Вам вирішити проблему. Якщо консультація менеджера не допомогла вирішити питання, то ми займемось організацією гарантійного обслуговування. Якщо поломка пристрою виникла не по вині клієнта і не з причин порушення правил експлуатації, то товар буде відремонтований чи замінений на інший за рахунок магазину.

Навіть якщо гарантійний - теж звертайтесь до нас, для клієнтів магазину ми надаємо знижку на пост-гаранійний ремонт обладнання чи обслуговування.